reklama

Ah, futbal náš červenočírny

Sobota. Konečne. Vonku slnko, vo vzduchu už cítiť jar, počasie na krátke tričko. Ideálny stav, ktorý nič nepokazí. Alebo?

Písmo: A- | A+

Alebo aj pokazí. Desiatky ťažkoodencov, pripravených na obranu (či útok?). Aha, dnes sa hrá futbal. Čierna farba zákona oblieha vlakovú stanicu hádam aj od rána. Policajti mávajú ceduľkami a odkláňajú z cesty všetko, čo má štyri kolesá a viac. Všetci utekajte preč, kým je čas.

Dobrý pocit z dnešného dňa je fuč. Rozmýšľam a vyberám cestu, ktorou sa vrátim späť do bezpečia svojej izby. Hlavne nech im ten vlak z Bratislavy mešká. Nechcem sa s nimi stretnúť a počúvať, kto z nich je tu doma a kto nie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odchádzam, raz som to už zažila, v plnej paráde. Dymovnice, skandovanie, pokriky, urážanie, nadávanie, bitky. Uzavreté ulice, odklony dopravy, pripravení policajti, strach v očiach okoloidúcich. Aspoň v tých mojich. Nechápala som, o čo vlastne ide. Bola som nová, nepoučená o pravidlách futbalu. Teraz už viem, že keď sa tu hrá, treba radšej ostať doma. Pre istotu.

Stanica sa mi vzďaľuje a ja si môžem pokojne vydýchnuť...

Ivana Tokárová

Ivana Tokárová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu